Groei als coach met onafhankelijke reviews

5/5

– Je weet dat reviews belangrijk zijn, alleen heb je niet de tijd, energie en kennis om je erin te verdiepen?
– Je vraagt sporadisch je klanten om een testimonial en plaatst deze zelf op je website?
– Je weet dat je meer kunt halen uit je online aanwezigheid en overtuiging?

Lees dan zeker verder.

 

Laat reviews vóór je werken

Transparantie is key. Maximale transparantie creëer door je klant aan het woord te laten, zonder zelf van invloed te zijn op het vertoonde klantverhaal. Aan jouw kant vraagt dit om overgave en durf. Voor potentiële klanten is dit een (onbewust) signaal dat ze zich bij jou ook kwetsbaar kunnen opstellen. Je schept een band. 

 

 

Hoe zou het zijn als je…

– 80% van je marketing kunt laten doen door je eigen klanten…
– Eenvoudig en automatisch reviews kunt verzamelen, zodat je website content altijd up-to-date blijft…
– Waarmee je je zichtbaarheid in Google verbetert en je…
– Je online aanvragen kunt verhogen?

Het kan! Coachscore is de naam. 

 

 

Wat is Coachscore?

✓ Coachscore is de onafhankelijke review-tool voor coaches, lichtwerkers en ondernemers;
✓ waarmee je eenvoudig, snel en automatisch reviews kunt verzamelen en inzetten voor promotie
✓ Coachscore werkt samen met Klantenvertellen als technische motor, marktleider in Nederland met meer dan 13.000 klanten.

 

Hoe werkt Coachscore?

1. Stuur eenvoudig een gepersonaliseerd review-verzoek naar al je klanten.

2. Beheer je reviews en score in een handig systeem.

3. Toon jouw gemiddelde cijfer op je website en overtuig bezoekers in alle fasen van hun klantreis.

 

 

4. Ontvang gele sterren bij zoekresultaten op de reviewpagina in Google en val ook hier op:


Waarom onafhankelijke reviews?

  • 92% bezoekers bekijkt reviews voor een aankoop*
  • 91% vertrouwt online reviews alsof het gaat om een persoonlijke aanbeveling (18-34 jaar)*
  • Google Mijn Bedrijf zal je score overnemen in de zoekmachine, hierdoor val je op
  • Reviews zijn dé online mond tot mond-reclame
  • Je leert en groeit van de reviews die je ontvangt


*Brightlocal, 2018


Voor wie is Coachscore (niet)?

+ Je werkt als coach, ondernemer, trainer of therapeut en weet dat reviews belangrijk zijn.
+ Je onderneemt met een missie die bijdraagt aan het geheel.
+ Je coacht of geeft training aan individuen of groepen.
+ Je geeft cursussen of workshops.

– Je helpt een handjevol klanten per maand. Wellicht is het beter om je eigen testimonials zo optimaal mogelijk in te zetten.


Wat kost Coachscore?

Coachscore kost 39 euro per maand excl. btw (jaarlidmaatschap, betalen kan per maand). 

Een investering die gelijk staat aan ongeveer een halve coaching-sessie per maand. Of: één nieuwe klant die zes sessies bij je komt doen.

Wat zeggen klanten?

Liane den Hartog – Coach – Viervragen.nl

“Mensen refereren wel eens aan de reviews die ze hebben gelezen. Mensen lezen ze dus, dat is fijn. Of ik er daadwerkelijk meer klanten door krijg, durf ik op dit moment nog niet te zeggen. Ik geloof dat mensen bij me komen als het nodig is. Reviews kunnen daarbij ondersteunen.”

Noeska Adriana Coaching – Coach -noeskaadrianacoaching.com

“Het stukje reviews voelde altijd aan als een grote klus. Om deze reden heb ik het heel lang uitgesteld. In m’n achterhoofd baalde ik steeds dat ik m’n belangrijkste marketingtool niet inzet: reviews. Ik wil beter worden, ik wil dat mensen oprecht zijn. Ik denk dat mensen via een onafhankelijke tool veel oprechter durven zijn. Mijn ervaring met Coachscore is dat het spannend is om reviews te vragen, maar ook zó waardevol. De eerste 10 reviews geven me een 10. Het laat zien dat ik op de juiste weg ben. Dit motiveert en draagt bij aan m’n drive. En, na het posten van een screenshot van m’n Coachscore-reviews op Insta kreeg ik twee nieuwe aanvragen voor coaching!

Begin met het verzamelen van reviews

Je kunt Coachscore vrijblijvend 14 dagen proberen:

✓ Alle voordelen en opties.
✓ Geen kosten, geen kleine letters.

*No spam. 

FAQ, een vraag?

Neem contact op of stuur een WhatsApp naar +31644668838 (Nieck), ik kom snel bij je terug.

 

Wat als ik een laag cijfer krijg? Heb ik daar controle op?

Hoor- en wederhoor is belangrijk. Wanneer de onvoldoende komt van iemand waarbij het verzoek is uitgestuurd via het systeem, dan geeft het systeem je 21 dagen om te bemiddelen. Jij krijgt de kans om je verhaal te doen. Je klant krijgt de kans om de review aan te passen, maar is hiertoe niet verplicht. Zijn de 21 dagen verstreken, dan blijft het cijfer staan.

Maar vrees niet. Een oprechte reactie op een lager cijfer kan juist in je voordeel werken. Je laat zien dat je mens bent en dat niet alles ‘perfect’ is, meer hoef je niet te doen.

 

Ik heb veel volgers op Instagram en haal hier mijn klanten vandaan. Wat heb ik aan Coachscore?

Je bent goed aanwezig via social media en haalt hier veel klanten vandaan? Geweldig! Ook in dit geval gaan mogelijke geïnteresseerden je opzoeken via andere kanalen zoals Google. Ze gaan je website bezoeken. Je zal versteld staan hoe vaak jouw (merk-)naam wordt ingetikt in Google. De zoekresultaten en je website zijn een kans om je net zo overtuigend te uiten als via Instagram of Facebook. Win-win!

Het is een gemiste kans om je overtuigingskracht op Instagram te doen verwateren met een niet-overtuigende website. Een website zonder reviews is niet per definitie niet-overtuigend, maar biedt altijd ruimte voor meer kracht.

Daarnaast kan je je reviews ook inzetten op Instagram (door bijvoorbeeld een screenshot te maken en deze in je verzameling van Stories te posten). Hierdoor creëer je tweerichtingsverkeer, synergie tussen beide kanalen. Beide kanalen versterken elkaar, opnieuw win-win!